Magnolia Lane

Home, garden, parents, upbringing, females, life, males, fun, boys, games, girls, toys, health, food, pets, cats

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Grafik av och till Vendela

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ingis
Admin

PostSubject: Grafik av och till Vendela   Fri Aug 20, 2010 10:05 pm

Vendelas egen grafik med lilla Kitty

Min gåva till Vendelas gåvosida

Ifall du vill själv ha någon av grafiken är du välkommen att ta dem. Vendela är med i min PSP-grupp och började nu sin andra termin. Idag slutade hon sin simskola och precis som ifjol hände något hemskt vid hemkomsten. Fast inte lika hemskt som ifjol då hennes gosekatt, som smitit ut när vi skulle åka till simskolan, hade blivit överkörd. Ändå ganska hemskt då jag hittade hennes lilla kanin död. Fast hon hade varit krasslig länge - pesten tror vi - och vägrade bli helt bra. Konstigt nog hade en till synes helt frisk kanin, Vendelas bror Zaks kanin, också mystiskt bara dött. Med dessa blir de tre konstigt döda kaniner på lika många dagar. Och vi som inte förlorat en kanin på år och dar. Då dör småflickorna... Sorgligt, som sagt, och så hemskt just på simskoleavslutningen, vilket påminde Vendela om det hemska som hände förra året.

Nästa vecka börjar hon dock i mellanstadiet och på en ny skola. Och hon har sina två egna katter kvar. Dels den nya lilla gosekatten hon fick ifjol, och så hennes snart treåriga randiga bondkatt. Katter är favoriterna. Kaninerna tyckte nog Vendela var lite tråkigare. Hoppas du gillade hennes bild och kanske den andra också... Sommarlovet tog visst slut med en fart i år också!

Grafik av och till Vendela
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1