Magnolia Lane

Home, garden, parents, upbringing, females, life, males, fun, boys, games, girls, toys, health, food, pets, cats

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Grafik till Jeremias sida

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ingis
Admin

PostSubject: Grafik till Jeremias sida   Sun Aug 22, 2010 10:29 am

Gåva från mig till Jers gåvosida:

En ny gåva jag just gjorde som kreation i min PSP-grupp, som Jer varit med i förra terminen. Vet ännu inte om han tänker fortsätta den här terminen. Här nere är en grafik han gjorde förra terminen. Det finns massor av till grafik på hans sida.

Om du vill ha någon av grafiken ovan är du välkommen till dem. Det samma gäller grafik som Jer ger bort på sin sida. Hans sida har temat hans favoritkatt Eldarin och lite med hans favoritmarsvin, Blixten, som dock dog ungefär när Jers sida fick sin nya design. Eldarin försvann i mitten av maj, trots att han var en van utekatt, som alltid brukade komma hem om kvällarna när Jer kallade in honom. Häromdagen dog Jers enda kaninflicka Freja - eller Fuck U, som hon kallades då hon hade en baktass med bara en stor tå - strax efter att tre andra flickor dött i samma bur. Väldigt mystiskt eftersom de inte var gamla. Kanske blev de sjuka eller förgiftade av något de ätit. Dagen efter Jers kanin dog, dog även den sista av de fem kaninerna i buren. Däremot lever hans kaninpojke Aragon från samma år, 2007, fortfarande och hans första kanin Loke, som han fick 2004.

Imorgon börjar Jer i åttan inne i stan, vilket inte blir någon stor förändring då han gick i sjuan där också. Fast nu går inte hans bror i samma skola längre, för han har slutat nian. Jers sida hittar du förstås på ijeremias.vetteljus.org/1996.

Grafik till Jeremias sida
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1