Magnolia Lane

Home, garden, parents, upbringing, females, life, males, fun, boys, games, girls, toys, health, food, pets, cats

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Grafik till Zakarias sida

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ingis
Admin

PostSubject: Grafik till Zakarias sida   Tue Aug 31, 2010 6:09 am

En gåva till Zaks gåvosida:

Den här vektorkatten gjorde jag egentligen redan före sommaren, men glömde ge Zak den. Det ska föreställa hans katt Linda. Zak vill inte lära sig PSP så han har inte gjort någon egen grafik där, men på hans sida finns lite han gjorde som liten i andra program. Skulle varit roligt om han gjorde något nytt och satte upp på sin sida.

Det här är en sån gammal bild han gjort. Den är ifrån 2006, så det blir 4 år nu. Annars tycker Zak mycket om datorer och började precis på gymnasiets naturvetenskapliga linje med inriktning mot matte och data.

Precis som sina småsyskon har Zak förlorat en av sina kaniner alldeles nyss i den mystiska massdöden bland dem. När jag skriver det här har 7 kaniner dött. Zaks Nocturnal var en av småflickorna som dog tidigt och efter det dog det några till. Konstigt nog inte den sjukaste av alla, men däremot dog den äldste. En av de döda hade inte ens varit i kontakt med de andra som dött, eller suttit någonsin i deras bur. Och han var väldigt ung. Zak blev dock glad åt att hans favoritkanin, pojken Bruno, fortfarande ser levande ut.

Vill du ha några gåvor från Zak, av sånt jag gett till hans gåvosida eller sånt han själv gjort, kan du besöka hans sida och hämta det du gillar.

izakarias.vetteljus.org/1994

Grafik till Zakarias sida
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1