Magnolia Lane

Home, garden, parents, upbringing, females, life, males, fun, boys, games, girls, toys, health, food, pets, cats

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 

Grafik till Magdalenas sida

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ingis
Admin

PostSubject: Grafik till Magdalenas sida   Tue Aug 31, 2010 7:06 am

En gåva jag gjorde till Magda igår:

Det här var min sista augustikreation åt min PSP-grupp och den gjorde jag speciellt åt Magda. Hon brukade göra mycket grafik åt sin sida och åt ett par av mina grupper, bl a den här gruppen Magnolia Lane. Men sen slutade hon, fast jag tror hon gör grafik åt sig själv som hon inte delar med sig på sin sida. Hon har andra ställen hon numer delar med sig av sina saker. Bland annat startade hon ett företag under sommarens entreprenörsprojekt och då fick hon en plats på min domän: MOLL designs

Det är inte jul ännu, men detta var den sista grafiken Magda publicerat på sin gamla sida - den jag gjort. Den är ifrån julen 2007 när hennes katt Rana hade kattungar. Den svartvita ungen Tilion är Magdas fortfarande och han blev pappa 2009 till tre stycken ulltussar. Magda behöll den vita sonen - Anar.

Magda går nu sista året i gymnasiet. Hon skulle ha tagit studenten i år, men så bytte hon linje efter första året och började om från första året igen på naturvetenskapliga programmet. Hela sommaren har hon jobbat på olika projekt och småjobb. Det kanske inte har gett så mycket pengar, men erfarenhet. Vill du besöka Magdas gamla sida och kanske hämta någon gåva där är det här vägen dit:
imagdalena.vetteljus.org/1991

Grafik till Magdalenas sida
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Till Lindemann
» NEED: ALTOONA, PA 16686 - Can anyone local help our baby girl w/ IUGR get thru the next few days till shipment arrives?
» Will it be all quiet now till next year
» Application for PIA and PIA supplement
» Adam Lopez